Hemma

Sådär, nu är jag hemma igen. Kommer inte se Tom på nästan en vecka nu, ledsamt. :(
Men veckan kommer garanterat gå jätte fort, eftersom jag har ett rätt bokat schema denna vecka.

Måndag: Skola, Latin sentenser och körlektion med Pelle. Antagligen kolla så allt är i ordning i stugan också.
Tisdag: Skola med nationellt muntligt i spanska, min sista spanska lektion på vääääääldigt länge, kanske sista?  sen myskväll med övernattning i sommarstugan med mina favorit flickor! :)
Onsdag: Ledig. Sol & bad vid stugan om vädret tillåter. RESURS!
Torsdag: Latin sentenser 8.15 även om det är resurs... Sen ska jag till kyrkan, eventuellt kolla broders avslutning sen twinsens första skolavslutning. Därefter fiiiika! ^^
Fredag: SKOLAVSLUTNING! Kolla alla studenter, svettas i idrottshallen och vara avundsjuk på alla 3:or och 4:or. På kvällen ----> FEST!


Ja, en rätt bokad vecka så jag hoppas att det kommer gå fort!
Har varit i bredvika idag när tåget anlände. Fika med moster och Emil + mamma. Emil är verkligen hur mysig som helst! :) Jag tycker verkligen om honom!

Sen en depp grej. Den bikinin som jag dregglat över var givetvis inte kvaaaaar när jag skulle köpa den idag. :( Varför måste 38 gå först? Buhuhu...
Därför ska jag tycka synd om mig själv framför Bridget Jones dagbok senare ikväll. Sovmorgon i morgon, jummy!

Återkommer kanske seeeeen.

Puss

Kommentarer
Postat av: micha

ja ingen är väl så mysig som miffi ;) våran lilla pärongurka. haha. gullunge!!!!!!!!!! ;) pusssss

2008-06-09 @ 10:54:10
URL: http://michaelasreality.blogg.se/
Postat av: Ronja

Svar: Finns ingen mysigare ELLER biltokigare! :P

Han är biltokig. Går man förbi en bil så kollar han alltid hur många avgasrör bilen har, hur många bultar som håller fast hjulet och MASSA bilgrejer som man fattar nada av! :P En riktigt gullig sötnos! MISS YOU! <3

2008-06-09 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0