För hård

Jag kanske gick för hårt ut i går på zlatan. När han blev utbytt så rasade hela laget typ, Henke tappade glöden och neeeeeeeej Helt otroligt, i går såg jag verkligen hur beroende man är av denne man!
Så jag kanske får ta tillbaka det jag sa, han är verkligen en mycket stor del av landslaget.

Synd att de förlorade, men Tom vann 300:- på ett satsat spanien. Förädare? Egentligen inte, han är ju norsk! :P

Nu ska vi till Biltema och shoppa lite inför Bolängeresan och knske ta en tur till Bergvik (om ag har tur! :p)
Sen tar jag tåget hem vid 16.38 för att komma hem och plugga lite teori. Det är inte allt för länge nu! ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: micha

Fast isf, om ett lag är så beroende av en enda person så undrar man ju vad de andra har där att göra. Teamwork är betydligt viktigare än en enda persons insats.



Det är min åsikt. Miss u by the way. Pussssss

2008-06-15 @ 16:09:44
Postat av: sandra

Jo, jag kände faktiskt samma sak som dig. Förstod nog inte förän igår att han var så viktig för laget. När Zlatan blev utbytt, vågade Spanien gå mer offensivt och anfalla mera. När Zlatan var inne ville de vara säkra på att det fanns minst två personer som kunde täcka upp honom och därför blev de inte lika offensiva. Synd att Sverige inte vann, vi var ju så nära..

hoppas allt är bra i torsby!

2008-06-15 @ 17:17:54
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: micha

så ni menar att sverige skulle ha en chans med endast zlatan i laget? knappast, vi lyckas ju inte ens vinna när han har resten av laget med sig.

haha jaja jag ska sluta märka ord. :p

puss puss ;)

2008-06-17 @ 07:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0