En låååååång tur

Varför min blogguppdatering har varit stillastående några dagar är för att åskan (antagligen) har slagit sönder vårt modem. :( Så nu har vi det gamla igen som bara funkar till En dator istället för tre...
Aja, tänkte berätta om varför jag steg upp 04.10 i morse.

Min lillebror for till Jönköping på Dream hack (DH) tillsammans med fjällan Margareta, och eftersom hennes mamma körde dem ner så skulle vi hämta dom. Mamma är verkligen IQ befriad vad gäller kartor, vägbeskrivningar osv. hon vill verkligen inte lära sig så pappa skrev vägbeskrivning PLUS att vi tog med GPS:en.

Vi drog i väg 04.50 efter att vi hämtat upp mormor, allt gick bra jag övningskörde till Karlstad för det var det jag orkade så tidigt på morgonen... Kom till Jönköping, hämtade upp kidsen och hittade köpcentret A6 och byggnaden var inget att skryta med, det var ett långt tegelhus ja, typ som Auschwitsch. Men det var ett jätte nice köpcenter och jag fick med mig lite små pryls.

Hemvägen, när vi nästan var i Mariestad så fick jag ta över körandet. Vi tog en tur genom centrum oxå, fin stad! :)
Så i tre timmar satt jag o körde på motorvägen och bytte fil hit och dit vid behov, så det kan jag nu i sömnen! :P

Och nu är vi hemma, ska ringa Tom sen sova.
I morgon blire sjukgymnastiken och åka till NORGE! :)

Fick mitt teori"spel" idag, så det blir plugg när tom är på jobbet!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, hur gick besöket hos sjukgymnasten?

2008-06-18 @ 10:50:23
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0