En dag kvar

Kom hem vid 1 tiden i natt, så det var lite små drygt att gå upp vid tio,  men hade inte så mycket val.
Min "To do" lista är rätt dryg idag:

- Plugga teori, datorn hemma plus körskolan.
- Städa rummet, (ordentligt) Slänga massa skit osv.
- Kolla igenom min brudkista med massa saker jag ska spara (det är inte en liten en, och det är inte lite grejer..)
- Packa inför P&L
- Gå på bio med Tres och Elin OM jag hinner.
- Borde leka med Emil. (Han hade fått för sig att jag sagt det..)

Ja, så nu ska jag ta en sväng om på cykeln ner till den härliga körskole lokale. (Y)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klockan tio! :( Vilken sovmorgon! :( :P

2008-06-24 @ 15:15:18
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0