Avklarat!

Sådär, nu sitter jag här något pöntad i kroppen och väntar på att mina rotfrukter i ugnen ska bli klara! Första arbetsdagen är nu avklarad och visst gick det bra, foten gnydde inte ett endaste dugg! Så det känns riktigt bra, eftersom jag vet att jag har några hektiska dagar kvar.
Körlektionen med Pelle bestod i stort sett bara av körning inne i centrum och det gick prima! Dessutom har jag sån tur att han inte tar semester förrän i närheten av att jag skriver upp så jag kan utnyttja datorerna till max! ;P

Träffade även Lars idag, han tog mig med på en liten teorirunda med bilen då han visade mig olika saker som är viktiga att tänka på. Sån information min mor eller far inte kan ge mig eftersom de tog körkort för typ 20 år sen.
I kväll har vi planerat att dra till Sören och Elin, eller jag har i alla fall det orkar inte dega hemma.

Dessutom så har jag mina aningar om att det kommer anlända en bil på min 18 årsdag! För av någon mystisk anledning hittade jag ett häfte där det står hur man sätter på tontejp på rutorna. Mammas bortförklaring var att hon hade hittat det under soffan på altanen och att det var skit gammalt! Bara det att mormor och mamma städade altanen för nån vecka sen bara! :P Och förut när jag skulle hämta posten så tog jag bilen (jag är inte lat, jag bara tränar lite själv på backning osv.) då hittade jag en kalender i bilen och jag bläddrade igenom den för att se om den var tom så tänkte jag att jag kunde ha den som jobb/teori/körlektions kalender. Men längst bak stod en vägbeskrivning, ett nummer och "Polo -96" Polo är liknande Golf fast lite rakare i bakänden! :D Men, jag ska inte jubla i förskott. rätt som det är så är kalendern bajs gammal. Men varför skulle dom åka till karlstad just förra helgen när jag var borta? :P

Nej, det märks! Känns som att jag byggt förhoppningar nu. :(
Btw, har köt en grej till Tom i födelsedags present. Ge mig tips på vad jag mer kan köpa!

Saknar honom otroligt mycket... En helg värd att minnas, för vi har verkligen haft det toppen! Så då blir det extra svårt att åka ifrån varandra... ÄLSKAR DIG! <3

Oj, maten bränner snart!!
Puss

Kommentarer
Postat av: sandris

svar: Japp det var till dig ;D Men det är ingen bil :P

Hoppas du får en bil av dina föräldrar så vi kan ragga sen ;D

2008-06-30 @ 18:58:53
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: michaela

Åh jag som hade hoppats att du skulle få typ ett flygplan så du kan åka hit till mig haha :P men hey, guu vad du ska få köra på mig asg

2008-07-01 @ 03:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0