As-dåligt

Sitter nu och är grymt besviken på att sverige inte gick vidare. Det var inte alls samma lag kändes det som, nej fyyy!
Ryssarna var värda segern lätt, snabba duktiga varelser.
Jag ser verkligen inte Ryssland som ett "fotbolls-land", jag ser det som ett grått fattigt land med lite pengar...
Istället har de ryska fotbollsspelarna SKIT bra betalt, därför är de inte med i de andra europeeiska lagen utan de spelar hemma i Ryssland och blir för oss helt okända. Så kommer dom till EM och sopar mattan med mina "fördommar".

Helt klart värda. Ryssland eller Portugal i final tack!


Kommentarer
Postat av: Elli

ser inte heller ryssland som ett fotbollsland. trodde verklige sverige skulle vinna.

visste inte att det var därför de ryska spelarna spelade i ryssland :p jag menar det är som du säger, jag kände inte igen ngt namn från ryssland.

2008-06-19 @ 23:20:34
URL: http://whoknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0