aktiv

Så här många inlägg har jag nog inte skrivit på en dag?! :P Hur som haver, brorsan har sedan måndagen varit spysjuk, men är så gott som frisk nu men nyss kutade mamma upp och vände ut och in på hela magen tror jag! :S Känner mig jävligt hårt i riskzonen just nu!  Blääää... får fortsätta kurera mig. Dock har jag haft känningar av illamående när jag ätit, druckit o så, men inte så farligt som att jag måste kasta upp allt inom mig!

Hoppas det håller i sig, för jag vill ju till norge på onsdag! O sen ska jag övningsköra till Jönköping jue... Vi får hoppas det stannar hos mammi!

Nej, ska duscha snart, hårinpackning och för första gången ska jag VAXA mina ben! :P Hehe, ska bli spännande! Men måste vara fin i morgon när det är student dax och avslutning med favorit brudarna! :)

Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0