Veckorevyn

Jag har prenumererat från och till på Veckorevyn i flera år nu, men varje gång har jag alltid lyckas få min premiepresent (smycke, klocka etc.) sent och ibland har jag fått brev om att en del grejor tagit slut på lagret så jag bara fått halva present premien. Jag skrev till chefredaktören (Louise Bratt) och berättade att jag var en liten olycksfågel vad gällde premie presenten. Givetvis är tidningen det bästa, men det man får som premie present höjer ju också intresset, iaf hos mig! :P
Så för någon dag sen fick jag svar och hon lovade att skicka en "tröst present". Mycket riktigt, i dag låg det ett litet paket till mig i postlådan med en liten gul lapp påklistrad på en häftig lippgloss förpackning! :)

Louise själv tyckte den var det bästa och hoppades att jag skulle få en fortsatt bra sommar!
Veckorevyn får 5 stjärnor för det, sådan service har jag aldrig varit med om förut! :P


Ja, vi säger väl så. För idag har jag slappat, promenerat, städat och bara varit! Niiiiice.
I morgon, fredag och lördag ska jag jobba igen.

saknar Tom <3


Puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

2008-07-16 @ 22:10:03
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Aah, så kände jag med om ekorren. Men den var så söt och kom som en blixt från vänster så hade inte en chans attt stanna :( dumma mig! Ska börja köra i 30 istället för 90 ><. Joo det är bara fint, kunde varit bättre väder. Själv då? :)

2008-07-16 @ 22:10:50
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0