Varför får du inte på dig dina blåjeans?

I går vaknade vi halv ett, inte så konstigt eftersom vi gick från Bea och Jonas vid halv fyra på morgonen.
Nåväl, vi skulle till stan för att kolla utbudet, jag på jeans och Tom på skor.
Gina Tricot hade jeansen som jag så länge letat efter, lite hängiga jeans som var hur sköna som helst!!
500 spänn var dom lätt värda! :)
Tom fick sig ett par skor så den lilla shoppingturen på knappt 1 timme gick väldigt snabbt och smärtfritt, lyckad dag med andra ord!

Nu kommer snart Tom hem, då blire affären för att klanten (läs Tom) glömde lägga ner min body lotion, fastän jag sa till han! Lika bra att inse att om man ska få något gjort så ska det göras själv. Ska även ut till Bestemor för att få reda på vad som ska göras under veckan.

Ja, vi säger väl så, så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0