Update och ombyggnad

Pratade just med Sandra, det var kul för hon skrev om allt det härliga med pensionärslivet! :P
Sen har jag skickat ett mail till Veckorevyn för att klaga på deras dåliga prnumerations service! Jag har verkligen prenumererat på tidningen flera gånger och varje gång är det samma sak... Presenterna som utlovas kommer aldrig, eller så får jag halva present erbjudandet för att det var slut på lagret! Hur tur får man ha VARJE gång? Ja, jag hoppas då att det blir ordning efter mailet!

Min header blir aldrig bra.... och nu hände det nått med färgerna också så jag kan inte ha vilken bild som helst. DRYGT!!!!! Men, det löser sig väl?

Nu ska jag dega framför tv:n, för ni anar inte hur skönt det är att kunna ägna sig åt nått annant är teoriplugg varje kväll. I morgon ska jag faktiskt låna en bok på biblan bara för att jag har tid att läsa! :P

Någon rekomendation? Observera att jag inte gillar deckare eller mördar böcker. Gärna tjejiga böcker så som "Systrar i jeans" eller någon annan rolig bok typiskt för tjejer/kvinnor/damer! :P

Vi hörs. Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, här kommer jättebra tips, lovar! :) Gossip girl böckerna, hela serien alltså! Jag har läst alla och de är underbart bra! ^^.

2008-07-11 @ 10:12:13
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilken snygg header :D Den var ju jättesöt! :D

Bra där att du skickade mailet, man ska stå upp för sig själv. Kan ju lätt bli så att man bara går och gnäller utan att göra ngt åt saken :P hoppas det ordnar sig!



Det där med böckerna ja.. jag lånade en bok av Dan Brown.. tror du att jag ens har öppnat den eller? :( Nej precis.



Hoppas allt är bra med dig <3

2008-07-11 @ 17:26:00
URL: http://korni
Postat av: Anonym

Åh vilken snygg header :D Den var ju jättesöt! :D

Bra där att du skickade mailet, man ska stå upp för sig själv. Kan ju lätt bli så att man bara går och gnäller utan att göra ngt åt saken :P hoppas det ordnar sig!



Det där med böckerna ja.. jag lånade en bok av Dan Brown.. tror du att jag ens har öppnat den eller? :( Nej precis.



Hoppas allt är bra med dig <3

2008-07-11 @ 17:26:01
URL: http://korni
Postat av: !

ooops! Det var från mig.. Sandra :)

2008-07-11 @ 17:26:28
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0