Tidig födelsedag

I morgon blir jag stor, jag fyller 18 år! Men min pappa jobbar som bekant i Norge och alla andra jobbar i morgon så kalaset blev idag i stället.
Jag och Tom fick paket på sängen i morse tillsammans med frukosten och ni kan ju gissa vad som låg i mitt paket? Jo, ett par VW NYCKLAR!!!

Så ute på gården stod en metallic ljusblå Polo till mig i 18 års present! :P
Och den är verkligen kanon fin, liten och helt snygg. Har nån liten skavank här och var, men vad bryr jag mig? Hur många får en bil när man fyller 18? Så det spelar ingen roll hur den ser ut, egentligen. Men min var fin!
Pappa var kanske ingen höjdare på att tona rutorna, lite skrynklor här och var, men I don't care!
Min mamma o pappa är bäst, no matter what!

Fick sen mest pengar, BB trosor, Sörens tavla, fotlänk och en resa vart jag vill i Sverige av Tom! :)
Plus lite till. En toppen dag med andra ord! Så tack för alla fina grejor! <3

I morgon blire soft och några timmar vid teori skolan!



 Här är min Pärla! :) Nice va?

 Polo -96. :)

Vi säger så, Puss!

Kommentarer
Postat av: frida

Grattis :D! När ska du göra teoriprovet :)?

2008-07-07 @ 08:26:38
Postat av: micha

mohaha, jag visste :p

2008-07-07 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0