Sunny day

Mumma för det underbara vädret och att jag är ledig! :D Idag har jag kört med Pelle, gick kanoners och sen blev det fika med moster, kusilini och mamma på wiener, mys. ^^

I går blev det viken med Carlsson's och Sören och hans skånska kompisar samt Lars och Olov. En rätt kall kväll men sällskapet gjorde en riktigt varm!
Än en gång, jag är så jävla lycklig som har vänner som verkligen kan umgås med alla, som i går. Vi har verkligen blivit tajtare nu, umgås faktiskt flera gånger i veckan och blir ett sånt där härligt gäng som man ser på tv. :P
Gah, jag gillar verkligen er! <3

Och till helgen blire ännu en toppen kväll, och vet ni? Jag älskar sommrarna!!


Saknar Tom, KOM HEM!!!!!! <3

Nu ska jag käka, grillat med pommes, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0