Sömnpiller

En kvälls update medans Tom duschar, har väl ingen dött av?
Jag är riktigt trött just nu, efter en livlig dag i sjön/stranden ute på Husborn där Tom's mamma har en husvagn så kan man inte bli annat än utsliten! Solen värmde rejält och härjande i vattnet gjorde ju inte kroppen mer vilad så jag är lagomt vesig just nu. :P Nada problem att lägga mig i samma tid som Tom iaf!

En riktigt jävla härlig sommardag tycker jag, med mycket sol och bad och super trevligt sällskap! Och jag har fått ännu mera färg. det härligaste som finns efter en sådan dag är att se hur vit man är efter bikinin och hur brun man är utanför dessa linjer. :)

Aja, ska väl beundra det vidare, för nu blire natten!

Pussar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0