Sömnen

Oj så trött jag är! Nu blir det verkligen sängen för min del. Egentligen kanske jag borde ha sussat tidigare med tanke på att jag ska jobba i morgon, men jag börjar ju inte förrän 11.30 så jag pallar nog. Hade ändå tänkt ställa klockan på 8.00 för jag har as mycket att stå i innan fredagen...
Hade tänkt hinna detta i morgon:

- Städa rummet klart inför söndags kalaset.
- Plugga teori vid körskolan
- Läsa lite i körboken hemma
- Jobba
- Övningsköra
- Packa
- Spela Volleyboll

Ja, lite o stå i. Så det blir ingen sovmorgon här inte! Oh, nej.

Ja, vi säger väl så.
Den som kan trolla fram Tom i min säng NU får en bamse kram!

Ja, det händer väl säkert.....

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0