Sommartider!

Wiho, himlen är klarblå och det är varmt! Jag har solat i sissodär tre miljoner timmar och blivit bruuuuuuun, me like!
Nu har jag duschat av mig solsvetten och träningssvetten för att göra klart skivan jag egentligen skulle ha gjort igår. :P
Sen blire hem till bästaste Carlsson och äta gubbar med grädde och sen hoppas (!) jag på en liten tur till viken om Lars och Sören hänger på så vi kan åka bil, MIN bil! ;)

Jag är verkligen på sommarhumör just nu! Vilket inte precis är ofta denna sommar, så nu hade det inte suttit fel med ett dunderkalas på Kolan!!! För jag är hur festsugen som helst.... Kanske Ibiza party den 19:e? Elin kanske vill med? :P

Och jag saknar Tom nått så förbannat mycket... Önskar verkligen vi satt ihop just nu, så slapp jag sakna dig så mycket.
Jag älskar dig. <3


Ja, det är sommar idag!


Kommentarer
Postat av: E

tja! ja har faktiskt inte varit i de badlandet :P men allt annat i varberg är verkligen VÄRT!

2008-07-08 @ 19:23:10
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh >.< Ibiza partyt ja, jag skulle också vilja på det! FEM DAGAR IFRÅN ATT JAG KOMMER IN >.<

2008-07-09 @ 12:05:21
URL: http://korni.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0