Remember

Jag glömde ju tala om en grej, en rätt konstig grej. I går när jag satt på körskolan så var jag helt själv i lokalen, men det kändes inte som att jag var ensam och mycte riktigt. När jag vände mig om så stod det en utlänning bakom mig! (Jag har inget emot dom, han var från ett annat land så jag använder ordet Utlänning och hoppas ni inte finner något rasistiskt i det.)
Och han sa:

-Jag klarade teorin i går.
-Jaha.... vad bra. (svarade jag fundersamt)
- Jag har haft körkort i 20 år, men i sverige gäller det inte!
-Oj då, vilket otur..

Sen så kom han fram och verkligen ställde sig och hängde över min axel typ och kollade när jag kryssade i frågorna och så kom en fråga som jag skulle kryssa i ett svar och gubben bah: "Nej, det är den översta"
Jag tvekade lite, men eftersom han hade klarat teorin dagen innan så följde jag hans råd.
Sen gick han.

När jag sedan skulle rätta fasen så hade jag 62/70 och man ska ha 63 för att vara godkänd. Gissa vilken fråga som var absolut FEL? Jo, gubbens. Så jag fick göra fasen EN GÅN TILL!

Aja, det var väl det jag tänkte berätta. :P

hejsvejs i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0