Queen Larsson

Okej, så här lätt är det, Jag karade teoriprovet! :)  God marginal och faktum är att jag lämnade salen först av alla! Så antingen fick jag lättaste provet ever eller så var jag bästa påläst, det andra stämmer nog inte.
I går fick jag nämligen panik, då jag satt i körskolelokalen och gick igenom alla faser och när jag slutligen skulle träna på provet så skulle dom stänga! Där hade jag suttit och lallat i flera timmar och glömt att det stängde tidigare! Ja, gissa om panik attackerna var många?

En kväll framför Bonniers Trafikskola och med näsan i boken gick mindre bra då allt bara försvann och mina tankar flög iväg på annat håll. När jag sedan fick lite goda råd från Lollo vid 9 snåret så kom jag på, jag hade inte ens ägnat en blick åt studiehäftet!! Så där satt jag och gjorde allt i räserfart och hoppade över flera sidor som jag ansåg onödiga, la mig med en klump i magen.
Hur som helst, kom till Karlstad vid 7.44 så jag var rätt ensam vid Vägverket (som jag inte hittade först, jag gick runt byggnaden istället :P). Tog kort, skrev under, väntade. Sen klev vi in i salen och min tidiga frukost gjorde sig påmind!
Kände hungersuget i magen och bara väntde på världens Sandra-mage-vrål, men det kom aldrig. ^^

Sen när jag svarat på alla frågor så kollade jag igenom alla frågor igen, 5 osäkra och när man sedan trycker på "avsluta provet" så kommer det upp en ruta som fick mitt hjärta att slå snabbare: "Är du säker på att du vill rätta ditt prov nu? Om du trycker "ja" så finns det ingen chans för dig att rätta dina misstag."
Jag klickade Ja och det stod med gröna sköna bokstäver "GODKÄND"

Då mina läsare försvann en sten från mina axlar. Nu är det halkbana och uppkörning kvar. (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, sandra vrål mage :D



Förstår att det borde ha varit en lättnad, åh så skönt! önskar att mitt prov också var över...

har du fått tid för uppkörning och halka?

2008-07-10 @ 20:52:47
Postat av: Sofia

Grattis Grattis! :D Håll tummarna för att jag får mig för att fixa till detta oxå? :P

2008-07-10 @ 21:33:25
URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0