Plugghäst!

Japp, jag pluggar som aldrig förr. På datorn hemma, i boken och på teoridatorerna vid körskolan. För jag vill verkligen klara skiten! Men känner mig en aning stressad, men det löser sig.

Idag var en ledig dag så tog nån timme vid körskolan, hittade nått mamma kunde köpa till Tom sen solade jag med näsan i teoriboken PLUS att jag invigde min nya gula pilatesboll! :P Till helgen blir det karlstad, då ska jag äntligen få träffa Bea igen! Det var aslänge sen sist, så det ska bli riktigt kul!!!
Sen blir det tårta och 18 årskalas på söndag, mojsigt!

Nej, nu ska jag göra nått vettigt, för i morgon blir det fullt upp! Jobb, städa, packa, plugga samt volleyboll på kvällen!
Kämpa på.

Saknar Tom... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0