Ombyggnad

Ja, som ni ser så har jag bytt design på min blogg. Den andra var lite tråkig så det blev en lite gråare nyans... Men den är kanske ingen hit nu under sommaren, men skit samma. Det är 10 grader och det har regnat i stort sett hela dagen så Juli väder är det väl knappast...

Btw, har någon förslag på vad jag ska åka i väg på för en dag med Tom? :) Har funderat på det där badstället i Varberg, är det nice?

Plugg, plugg, plugg....
Blir nog sängen nu snart, har inte ens hunnit läsa min Vecko revy från förra veckan, eller om det var 2 veckor sen? :O
Ska nog låna nåra böcker på biblan i morrn, när teorin är avklarad så har jag ju faktiskt tid med att läsa böcker som inte hjärntvättar trafikregler på mig! :P

Aja, vi säger så. Ni kan ju lämna nån kommentar om vad ni tycker om designen. Den är rätt dyster, så funderar på att sätta dit lite färg?

Natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0