Oh wow

Vet ni vad jag verkligen tycker är skit jobbigt? Det är när folk inte kan acceptera att saker och ting är som dom är.
Kan man inte bara acceptera att det är så? Jag menar, det är sju helvetets jävla saker jag accepterar, för det är så det är.  Kanske inte världens bästa argument till att acceptera att vissa saker bara är, men på något vis måste man ju kunna acceptera, förhoppningsvis.

Det hjälper liksom inte att skriva en miljon kommentarer om hur jävla dålig jag är som inte umgås med den och den.
Kan man inte bara acceptera det och gå vidare? Jag har ett år kvar, sen reser jag iväg.
Lämna mig ifred, då händer inget nytt och alla är lika glada och lyckliga för det.


And that's it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0