Nyduschad i kloakvatten

Ja, nu sitter jag här nyduschad och luktar kloak och fingrar på mitt gigantiska blåmärke på vänster ben som jag fick i går när fröken Carlsson tvärbromsade båten.
Varför jag luktar kloak när jag just duschat är inte direkt logiskt, vilket jag antar att ni också tycker men det finns faktiskt en orsak till varför jag sitter i positionen "nyduschad och luktar kloak."

Vi bor i ett hus där vi har egen vatten källa, vår pump gick sönder utan att vi märkte det och pumpade ut allt vatten i källaren i stället för i vatten ledningarna, därför fanns det inte mycket vatten kvar i källan. Men som tur är så var min mamma bonde-galen en gång i tiden så vi har möjligheten att använda två källor varav den ena var för djuren.
Vi kan kalla den andra källan för "djur källan" och det är den vi har kopplat in nu, vattnet är inte farligt eller något sånt vi bör bara inte dricka det eftersom det inte används och bla bla bla...
Och eftersom den inte används så är det inte så fräscht eftersom det är rätt stillastående där i sin källa minst 355 dagar om året, det blir lite brun aktigt osv. men observera fortfarande att vattnet inte är farligt eller smutsigt.
Och givetvis luktar det inte kloak, det är bara en för djävla stark järnlukt som lätt kan förväxlas till kloaklukt, men inte gråter jag för det inte! Det är knappast första gången detta inträffar så jag är van, sånt är livet på landet! ^^

So that's why jag luktar som jag gör, fastän jag är ny duschad. Kanske vore det bättre att inte duscha alls när man ändå lukat kloak? :P
Fast iofs, känns lite bättre att säga att man luktar järn i stället för kloak?

Aja, skit samma. Nu är jag nyduschad iaf och luktar allt annat än tvål. :P

Nu bire film, för i morgon ska jag jobba! Och gissa om jag kommer sakna Tom i natt? Vi somnade i amarna på varandra i går, det finns verkligen inget mysigare sätt att somna på! Promise. :$

Natti :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

härligt där ;D Du luktar kloak och jag luktar pensionär ;D

teamwork!

2008-07-15 @ 09:25:30
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0