Nya kläder

Ja, när det är över 30 grader i skuggan och 2 mil till närmaste strand ja då är det så lite kläder som möjligt som gäller. Så man kan väl säga att min nya outfit kallas Bikini. Idag blir det inget badande, för vi hinner inte... :( Sen har jag lyckats fått tag på en norsk som är en riktig badkruka och som helst befinner sig i skuggan dagen lång, Kajsa nr 2?
Hur som haver, i natt blir det en lång natt då vi ska hämta Tom's pappa och styvmamma på Gardemoen kl.24 så resan hem kommer ju ta evigheter så jag hoppas jag är i säng vid 4 iaf!

I dag blir det kycklingsallad till lunch, och det ska bli så jävla nice och gott! (:
Btw, fy fan för att ha päls, stackars katterna, hur pallar dom värmeböljan? Stackarna...
Och mamma och pappa är nästan i Skåne med full utrustning bestående av Skinnställ, galningar!

Lördagens planering är nu fastställd, grillning och förfest på tres husbåt! :D Niceigare än så kan det ju inte bli! ;)
Läängtar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillning på husbåten? Men vart ska vi samlas då och vilken tid? Vi får nämligen besök av roberts familj på lördagen!

Och kommer du hit på lördagen och firar mig? =P

2008-07-24 @ 19:16:57
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0