Ny bil och vita arkivet

Nu står det en ny bil hemma på perkeringen, en svart Volvo S60. Den vita bilen är borta och jag ska nu börja köra en jävligt ny volvo. Scary. :P
Första gången på typ tio år som vi inte köper en vit bil! Men bilen är kanon snygg, så jag är nöjd. Ett minus att den inte är sex växlad, men så är det ibland. ^^  (Lägger kanske in bild i morrn.)

Och Vita arkivet, det är som ett testamente ungefär (som jag förstått). Givetvis har jag inte planerat att dö snart, men man vet aldrig när det är ens egen tur. Därför väljer jag helt själv att skriva ner några saker som jag väldigt gärna vill att folk ska ha om jag skulle dö.
Det kanske låter överväldigat men vissa saker som jag vet att folk skulle behöva eller bli glada över, det ska dom också få. Och just det tänkte jag skriva ner i kväll, ni får väl en smakbit av det framöver tänker jag!

I kväll tänkte jag även läsa ny inlånade boken "Brunstkalendern", jag hoppas den är bra. Elin lovade att den skulle vara kanoners! :)

Natti :*

På lördag ses vi igen älskling! <3


Kommentarer
Postat av: micha

alltså ärligt talat, varför går alla och köper sig volvos där hemma?? vad har hänt med er??



hahaha puss ändå ;)

2008-08-01 @ 08:53:51
URL: http://michaelasreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0