Galen kväll! :D

I går var det en kanon kväll! Då ingen båt krånglade så fanns det inga hinder för de ringåkande törstarna. :P
Sören, Lars, Tom, Tres och Emmile körde några turer i ringen och fy i helvetet vad det gick kan jag lova!!
Det som var synd var att inte Elin kunde hänga på då hon jobbade. :(
Jag vågade inte åka efter att Tom gjorde en vurpa så han fastnade i snöret som drog ringet så han var rätt röd/lila/blå på övre lårdelen. :S Fast iof, jag hade väl inte planerat att åka heller, jag har ju mina små fasoner och rädslor...

Regnade gjorde det, vi grillade, vi trängdes i en dubbelsäng, vi åt och drack gott, toppen kväll med toppen sällskap kan ju inte bli bättre?!

Tack för ännu en toppen kväll! :)

På tisdag laddar vi väl för en toppen kväll på bredvika? :P Hell yeah!

Men Tom har åkt hem till frjärran land så jag är själv och tycker synd om mig för att jag är så ensam.
När han åker så är det verkligen som att min andra halva åker i väg i samma veva...

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0