Freeeeedag :)

Äntligen fredag, men jag ska jobba i morgon igen. Packar väskan nu, försöker packa smart men det vill sig inte riktigt...
Funderar på att plocka med mig några pärlor, får se om jag verkligen får plats med dom! :P Blir lite mer än en väska tror jag faktiskt, laddar för två veckor framöver jue! Och jag menar, jag ska vara borta i norge en vecka vad är felet i att ha en resväska? Om man åker utomands en vecka så har man ju med hur mycket som helst?!!

En trevlig kväll på bredvika hoppas jag. Och i morgon ska jag och Tom ut tillsammans med Jonas och några andra av hans vänner! Super kul att gå ut på uteställena i Karlstad! :)

Nu ska jag packa vidare och sen göra sjukgymnastik.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0