Föräldrar.

Var det någon som såg pinsamma föräldrar förut på kanal 5? Ett riktigt roligt program om barn som skämdes för sina föräldrar och hur dom var, betedde sig som om dom vore 20 år osv... Vilka problem?
Mina föräldrar är riktigt pinsamma och faktiskt roliga bland, de drar sig inte för att berätta alla äckliga saker jag gjorde som liten, speciellt roligt att berätta är det när jag har kompisar hemma. Visst det är pinsamt, men faktum är att mina kompisar ser mina föräldrar som två riktigt roliga och skojiga prickar! Och visst väger det över allt annat? Det tycker iaf jag.

Sen om min mamma är lite bohemisk av sig spelar väl ingen roll, att hon blandar färger, kläder osv gör ju inte att jag bokstavligen skämms över henne? Oh nej, att vara bohemisk är ju faktiskt inne! Så det innebär egentligen att min mammas val av kläder är hel inne. :P
Sen tackar jag Gud för att mina föräldrar litar på mig och min lillebror. Det har aldrig varit problem att få vara ute sent eller göra andra galna saker, alkohol hör verkligen inte i hop med "andra galna saker" om ni trodde det, nej det är bannlyst, iaf för min minderåriga lillebror, jag är ju faktiskt myndig nu så över den fronten bestämmer jag själv. 

Dock finns det ju andra som säkert pratar om hur oansvarig min mamma är som låter oss få göra alla dessa galna grejer och vara ute sent på kvällarna fastän vi bara var 13 år, sad tycker jag. Dom litar ju på oss, givetvis har kravet alltid varit att de eller någon annan förälder ska hämta oss så att de vet att vi kommer hem.
Nej, mina föräldrar är toppen! Dom är verkligen det, säga vad ni vill kan ni göra, men så mycket som dom gjort för oss för att få ha det så bra som idag så kan man inte kallas annat än TOPPEN FÖRÄLDRAR! :)

Observera att det inte alltid är så toppen, men nu när jag tänkt efter så är de toppen. bara att man tränger bort det i bland. <3


Sen kan jag ju lägga till att jag saknar Tom massor! <3 Även om natten var mer eller mindre kaotisk av både det ena och det andra. Men det är löst nu? Jo, det är det.
Kan uppmärksamma på mitt förra inlägg, läs det! :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0