Dienstag

Sådär, ännu en dag avklarad och även en teori fas avklarad! I morgon är jag ledig, men det hindrar mig inte från att plugga teori vid körskolan. :P Ska även kolla bikini utbudet på Prima samt kolla efter en extra present till Tom och hitta något mor och far kan ge honom. Så blir väl fullt ös!

Har varit till viken idag med twinsen, vattnet var inte precis så uppvärmt som i början på juni men de plaskade och njöt ändå! :P Blev en latte med vanilj smak plus två kulor GB glass. Har GB den bästa kul glassen eller har dom?!

Var även och spanade in mosters nya lya, den var väl bra. Dock lite mörk kanske men dom verkar trivas och det var mysigt där! :) Så jag fick värsta städkicken och har nu rensat bort massa grejor som ska sparas och som jag gjort och foton o hiten och diten. Men är inte direkt klar, har lite igen. Men var ju tvungen o ta en chattpaus med älsklingen! <3

Saknar honom mega massor...

Älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sia är mycket godare, lovar (:

2008-07-02 @ 21:58:02
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0