Det drar ut på tiden...

Wiho, nu ska vi inte hämta dom förran vid 01.00 på Gardemoen, flyget var försenat! Och det läskigaste av allt var att jag har kännt det på mig HELA dagen, att något ska hända alltså med deras resa och så gör det det! Scary...
Känner mig rastlös, längtar som fan tills lördagen vill festa och ha mega KUL NU! Varför ska det dröja så länge för? :(
Sen längtar jag tills jag får ha på mig mina nya jeans, för dom är så jävla snygga så ni vet inte! :P Har nog aldrig varit så jävla nöjd med ett par jeans, någonsin!

I morgon blir det iaf stranden har mister Badkruka lovat mig, så guess om jag längtar? ^^,
Det jag inte längtar efter är att byta ut bilen. :( En snygg, bekväm Audi -06 som vi glidit i denna vecka har varit lovely! Och nu måste vi byta ut den mot den lilla röda, enkla pizza bilen. :'( Den dundrar och låter som en hel traktor när man åker i den, så audin har verkligen varit musik i öronen... Har vi tur så får vi låna den andra bilen av Tom's far, jag tror han nämnde det!

Och på tal om Tom's pappa, han nämnde också att det kanske blir en sydentur i julklapp till oss. :) Då blir det vi, Tom's syster och pojkvän plus dom själva. Myyyysigt! Men som sagt var, kanske. Skulle vara väldigt kul. ^^

Nej, blir väl showern nu för mig, gött och svalka sig lite!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0