Dålig stil

Jag och mamma hade laddat framför Allsång på Skansen för att det hade gått ett rykte om att bröderna Öjeberget skulle vara med. Men gissa om jag blev besviken? Bröderna Öjeberget är verkligen världens skönaste killar som verkligen bjuder på sig själva, de gör topp framträdande som är riktigt roliga. Och nu när de skulle vara med så tänkte man givetvis att de verkligen skulle charma hela svenska folket med sitt framträdande. Givetvis, de fick stå på scenen och sjunga en allsång med resten av svenska folket, så man hann se dom ungefär 3 sekunder... Blev lagomt besviken, hade verkligen väntat mig ett roligt framträdande som de själva gjort.

Men men, givetvis gjorde de ett bra jobb. Tråkigt bara att de inte fick sjunga en egen låt som resterande gäster. Jag menar, hellre Bröderna Öjeberget än bög Danny o c/o. Aja, de fick synas iaf i svenska hjärtans tv program.

Nu ska jag städa vidare och sura på SVT för att Öjeberget inte fick göra sitt egna framträdande!

Chao.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men hallå, EMD är bra och snygga :)

2008-07-02 @ 21:57:00
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0