Dagens irriterande problem

Mamma och jag drog till Supermarket och handlade förut efter jobbet. Och vet ni? Jag blir aldrig klok på hur man tänkte när man uppfann varubandet... När man storhandlar (alltså köper så mkt varor så kundvagnen är full) då är det omöjligt att hinna plocka i alla varor direkt i påsen utan det ligger lite kvar på bandet hela tiden och det som stör mig mest är att om man köpte ett paket med kex så vet man att det inte kommer vara helt när man kommer hem. Eftersom varorna fortsätter att åka neråt till varubandets slut och vad händer när det ligger 3000 varor och pressas i hop hela tiden? Jo, det blir mos kära läsare. De går sönder, man får passa fingrarna så att man inte klämmer sig osv.

Hur kan vi lösa detta problem?
Jag menar, det är inte första gången man kommer hem med en halvmosad gurka...

Nu ska jag spela Volleyboll, sen BORDE jag plugga teori... Det kommer nog gå åt fanderns med det dära provet, seriöst..


Sandra, Tårta hos mig på söndag om ni inte är kvar på måndag! :) Precis, jag bjöd just in dig och Robert till mitt och Tom's kalas på söndag! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh härligt! Kalaset är alltså i Karlstad? Vi kommer förbi =) hihi vad roligt!

2008-07-03 @ 22:15:07
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: tom

hmm, det otäcka varubandet dagens i-lands problem??:) btw, kalaset är i Torsby;) kan du verkligen se fördig mig stå a baka tårta i min egen lägenhet??:p

2008-07-03 @ 22:20:26
Postat av: sandra

Aha okej :) Nej men jag hade fått för mig att ronja skulle till dig i helgen :p

Jaja, men då kommer vi till stålhammarstugan ist då ;)

2008-07-03 @ 22:25:37
URL: http://korni.blog.se
Postat av: tom

aha, jo men det ska vi, fast jag tycker det är så fruktansvärt kul att ragga rundt i min lilla pizza racer, så vi ker upp till Torsby igen på lördag;)

2008-07-04 @ 08:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0