Blä

Det är nu den roligaste tiden i livet ska vara, man är 18 år och kommer in på bra många fler uteställen än man gjorde innan man var 18 plus att man får köra bil om man känner för det. Och vet ni vad jag har gjort? INGET! Jag vill ut och festa varje helg, jag vill umgås, inte vara hemma och sova tills jag fyller 30 år och skaffat familj.
I kväll är det bredvika kväll, men givetvis kommer jag inte iväg, för alla är för trötta o bla bla bla... Tråkigt, för jag hade verkligen lust till en sista bredvika kväll innan jag åker. Så nu får jag sitta hemma och sura i stället, kul liv.

Gah, kan vi inte genomföra en ed. Medans man är ung ska man ha djävligt kul, ska vi försöka ha det?
Jag ska byta livsstil, bli lite galen och festa varje helg! (försöka varje helg iaf.)
Jag menar, allt det galna kommer jag i håg. När jag är 60 år kommer jag minnas det som en skit bra och rolig tid, till skillnad om jag var hemma med tom varje helg och såg på film. Inte för att jag klagar på att se på film, det kan man väl göra då och då, men blir lite osocialt och tråkigt i längden kanske? Tur är att både jag och Tom älskar att umgås med folk, så vi varierar och vill umgås med vännerna så mycket som möjligt, festa, grilla, allmänt umgås!

Nej, nu ska jag ta tag i det här. Mer galenheter tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra.

låter bra ;D Jag kommer hem på fredaaaag! =)

2008-07-16 @ 09:29:51
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Lollo

Skicka gärna över lite galenhet till mig också va!

2008-07-16 @ 09:53:19
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: micha (gammal och grå haha)

ja vafan bli lite galen ffs, dansa på bardisken, kom hem nästa morgon med sminket över hela ansiktet, va lite allmänt jag-är-bäst-dryg och spela tinnitushög musik så taket lyfter på stålhammarstugan! haha, det kommer du minnas efteråt :P Puss, love u!!!

2008-07-17 @ 16:00:24
Postat av: Sofia

Exakt, har också tröttnat på att bara va hemma! Så nu.. är jag fan aldrig hemma. Säger folket i huset iaf. Men jag TRIVS som fan med det, fest och kalas varje jäkla helg!!

2008-07-19 @ 10:45:45
URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0