Älsklingen!

Nu ser ja och sötnosen på tv och myser! :) Gaaaah, har verkligen saknat honom hur mycket som helst, så ni kan ju gissa om det blev många pussar och kramar på stationen? :P
I morgon blir det träff med Jonas & Bea, LOVELY! Senare på eftermiddagen åker vi till Torsby för att träffa den andra skaran kompisar, mys!

Ska även städa rummet i morrn, och plugga teori, ofc.
Just det, köpte en fotlänk idag jag hade på den i ca:10 min så skulle jag gå ur sängen och drog bnet längs sängkanten (läs "den mjuka madrassen") och plopp så låg skiten TRASIG på golvet. Ja, så om nån vill ge mig paket och inte vet vad ni ska köpa, jag önskar mig en fotlänk! :P

Nej, nu blire säng, säng, säng, sova, sova.  (Pappa sjöng alltid så när jag var liten och skulle sova!)


Natti :*
2 DAGAR KVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0