7 Juli 1990

Ja, idag är det exakt 18 år sedan jag föddes och idag är det dagen med stort D!
Jag har klurat ut att det är mycket man får göra när man är 18 år, man får faktiskt göra hur mycket saker som helst som man inte får när man är 17 år och 11 månader, som t.e.x:

- Köpa tobak
- Köpa 3,5
- Tillåtelse att köra bil, ta körkort.
- Fylla i lappar utan att behöva ha vårdnadshavarens underskrift!
- Kommer in på uteställen där det är 18 årsgräns. :D

Ja, en hel del grejor faktiskt. Och nu får även jag göra det, så varför känns det då inget speciellt?
Är det för att vi firade min dag i går? Eller för att jag helt enkelt är så gammal så man inte bryr sig?
Aja, idag har jag inte gjort ett skit. Suttit några timmar vid körskolan, fick 66 av 70 frågor på "Sluttestet" så det känns lovande.
FIck en födelsedags fika med moster och Emil ändå idag och mängder av gratulations sms och faktiskt två presenter på posten! :) Hyrde två filmer tills i kväll, har redan sett "7 Miljonärer" en klassisk svensk komedi med svenska skådisar en helt okej film och jag kan inte tiga om att jag faktiskt satt och skrattade lite för mig själv! :)
Sen ska jag o mamma se "I can see you". Någon som sett den?

Får ju säga Grattis till älsklingen som blir 21 år idag! <3

Nu ska jag fortsätta med min skiva till den blåa pärlan! ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

7 miljonärer suger :b

2008-07-07 @ 20:58:55
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: tom

vänta bara tills du får ditt körkort, eller börjar gå på krogen och så, då kommer du känna skillnad;) och grattis med 18års dagen igen!:)

2008-07-08 @ 04:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0