20 års gräns!

I går efter jobbet tog jag tåget till Värmlands residentstad för att träffa Tom och för att träffa Jonas och Bea samt deras kompisar från Lidköping. De hade planerat att gå ut, och vi hängde givetvis med eftersom jagjust blivit 18 och kommer in på de flesta ställena.
Men folket hade bestämt sig för att gå till Nöjesfabriken istället för Arena och ofc var det 20 års gräns på nöjes!
Vi gick dit endå och prövade, stod i kö och jag behövde inte visa leg! (Y) :D

Det var en toppen kväll, goda drinkar i baren och mycket dans! Stället var kanon stort och jag hade megakul.

Nu bär det av mot Norge, först en sväng på stan och kolla på jeans så min feta röv får plats i ett par iaf!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0