Winter vacation

Jaha, som alla andra redan har konstaterat så är lovet på allvar slut nu, finns ingen återvändo utan det är bara att ladda batterierna och börja 'studera'. Lovet har varit bra, dagarna har verkligen gått jätte fort och när jag tänker efter så har jag inte gjort så mycket. Norgeresor har det blivit och andra små föreställningar som faktiskt har varit riktigt mysiga och bra. :)

Har varit nere till "shopping stan" (karlstad) tre gånger sen mellanrean börjat och jag fann inget... inte ett endaste plagg, kanske för att jag inte var så motiverad för att shoppa. Men idag drog mamma o broder ner till Karlstad där jag mötte upp dem för en shoppingdag, kusin Michaela som drar till andra sidan klotet i morgon var också med för hon skulle med bussen till Sthlm vid tolv tiden. Mitt dåliga samvete att glömma att hon skulle åka försvann lite när det var jag som fick spendera de sista timmarna med henne innan hon for. Nu är det tomt igen och vi ses förhoppningsvis till sommaren!

Nåväl, i Karlstad fick jag faktiskt med mig lite saker. Jag har letat efter ett par jeans nu hur länge som helst,( vilket Sandra också gjort läste jag i hennes blogg) ett par mörka diesel jeans ville jag ha eftersom de har lång längd men som vanligt så hittade jag inga... Jag är inte ett märkesfreak som måste ha märkesjeans/kläder så jag vandrade in på Bikbok för att kolla utbudet och där minsann fann jag ett par som var i exakt sådan färg jag ville ha och var långa i benen! Lycka. (Y)
Hittade även en skitsnygg jacka som naturligtvis bara fanns i S med armar som blev liiiite korta vilket var riktigt surt.

H&M fick sponsring av mig också, fick mig en svart huvtröja och en vanlig svart långärmad så jag fick lite nytt i garderoben. Saknar dock t-shirts med snygga tryck, men jag hinner väl ner till stan igen.
Hmm.. just det, en ny sminkväska blev det också eftersom de andra jag har har blivit "sminkade" även på utsidan genom åren.
 
Ja det var väl det hela, menade att köra hem men jag var trött as hell och hade ingen lust att somna bakom ratten!
Sitter hemma nu ialla fall och ska snart in i duschen och plocka reda på alla kläder och saker i resväskan. Dööö, jag hatar att packa och att packa upp!

En grej till bara, LDB har kommit med ett nytt rengöringsset som verkade kanon bra (för er som vill veta), köpte en flaska med 'ansiktsvatten' så jag inte ska bli så in i nordens torr i ansiktet.

Ha det bra alla där ute!

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ldb's duschcreme nya duschcreme' är Lovely! Doftar underbart gott och är god mot huden :)

2008-01-07 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0