singing in the rain

O lord, all snö är nästan borta tack vare regnet och jag deppar i hop. Regn på snö innebär IS vilket innebär sjukhus om det skulle vara så att jag drog mig i. Hur som haver så var det nära ögat att jag skulle falla på bakdelen mer än en gång idag, glömde att jag hade musik idag och skulle gå av i centrum. Jag åkte ända till skolan och fick gå därifrån, inte så jätte mycket längre men lätt 5 minuter extra promenad...

Menade att simma idag efter skolan eftersom jag slutade 11.30,  men givetvis när jag står utanför badhuset så öppnar det inte förrän 14.00. Jahapp, var bara att traska ner till centrum o hälsa på farmor, en trevlig visit.
Sen körde hon mig hem och jag gjorde nästan inget, tränade på spinnings cykeln sen en sväng och såg "The school of rock" grymt bra film. :D

Men nu ska jag fixa lite på rummet, packa o så där. Fika med flickorna i morgon vilket ska bli riktigt mysigt och härligt! Jag är med tom nästan varje helg, men i februari ska det bli bättre, inga norge resor typ och mina kompisar ska faktiskt få lite mer av min tid! Jag lovar det.

Och efter 1 april då kommer det svänga ordentligt i gardinerna, för då ska det festas mer vilt än tamt!

Chiao!


Kommentarer
Postat av: m

varför just 1 april? vad har jag missat? och på tal om badhuset ja, de har ju fan aldrig öppet. varför skulle de ha ett badhus när det jämt är stängt..

2008-01-10 @ 21:35:34
URL: http://michaelasreality.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag såg på nyheterna förut att Växsjö bara hade haft 20 minuter sol under december! HAHA! Vadå illa? Så det verkar som om vi inte har det så hemskt tillskillnad från dom iaf (puh!) Jag tycker det låter bra att du stannar hemma någon helg då och då, så jag slipper röta här varje helg :p "Då kommer det svänga i gardinerna" haha, klockren! Det låter som om vi går mot ljusare tider ;)
Ses imorgon!

2008-01-10 @ 22:17:27
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Ronja

Svar till Michaela: 1 april slutar jag med waran och då kan jag ta ett glas vin tillsammans med tjejerna en mysig kväll :) Och ja.. badhuset SUCKS!
Korni: Du berättade det idag, tur att vi iaf haft mycket mer sol o bra väder typ :P Ska försöka hålla mig hemma ;P

2008-01-11 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0