Orka måndagar då?

Suck, idag var det riktigt jävla jobbigt att gå upp. Tom sov här i natt och som vanligt när han gå upp tidigare så myser man ihjäl varandra och att åka ifrån den andra gör inte saken bättre, speciellt inte en måndag morgon. :'(
Sov lite extra idag då jag inte behövde bry mig ett dugg om hur jag såg ut när jag gick till skolan, idrott på morgonen är nice.

I morgon ska vi till Mattila på frluftsdag och fiska, pimpla på skit tjock is och bli rika på fisk! Ska faktiskt bli kul att dra i väg med nästan hela klassen och mysa med vamr o´boy och smörgås. :) Vädret skulle inte bli någon höjdare har jag hört, men håller fortfarande tummarna för att det ska bli sol!

Min fot är för den delen inte alls bra, den gör riktigt ont och om jag trampar på en sten så känner jag av att något håller emot foten från att viricka sig, antagligen skruven. Men nästa torsdag har jag en tid och ska äntligen få höra att allt är normalt! (förhoppningsvis!)

Ska plugga Latin glosor nu, kuligt...

Tills vidare, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0