Old stuff

Skolan är i gång igen och veckan har varit soft även om vi fått massa läxor redan. Engelskan jobbade vi in idag och slutade då 11.30, lika som i morgon och fredag, så jag ska inte klaga!
Har just kollat på gammla grejer i mottagna filer och där fann jag massa galna roliga filmer 'vi' gjorde i 9:an och jag skrattade som jag alltid brukar göra när jag tänker tillbaka på den tiden, vi hade så mycket galna och roliga grejer för oss! :D

Den tiden saknar jag faktiskt rätt ofta, då man var nördigast i hela skolan och hela skolans 'coola gäng' (som de själva ansåg att de var) fullkomligt hatade oss! Och när vi vann varje turnering som hölls i skolan så liksom gick deras hat till klimax och vi njöt. Haha, riktigt roligt på den tiden när allt inte var så allvarligt. Men tider förändras och livet fortsätter, lite tråkigare och lite mindre galet men så är det väl...

Aja, ska äta lite soppa nu börjar bli lite hungrig faktiskt!

Lägger upp en bildViktoria Beckham, för hon är grymmt snygg (även om hon dock är riktigt farligt smal)!
Jag diggar henne, hennes man är snyggare än snyggast men också otrognare är otrognast (säger man så?).
Aja, hon är ball!

image6 Posh Beckham

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han är farligt snygg han den där Beckham. :D

2008-01-09 @ 20:11:19
URL: http://missxophia.blogspot.com
Postat av: Ronja

Ja, det är han :P

2008-01-09 @ 20:23:04
Postat av: micha

NU är jag framme. =) Typ 300 år senare... Hehe.. Puss

2008-01-10 @ 05:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0