OC

Jag har blivit beroende av det välkända OC, jag kollade i går och då slutade avsnittet så klart så man var tvungen att titta dagen efter! Jag hann hem till lägenheten och fick reda på hur allt blev, men nu slutade det så hemskt spännande och sorgligt igen så jag måste hitta nån sida på internet så jag kan se avsnitten på datorn! Någon som vet vart?

Ska göra mig i ordning nu, blir bowling och vofflor med Bea och Jonas i kväll, mysigt.
Fika med flickorna lika mysigt som alltid, men vi får fixa fler hemma kvällar och fester. ;P

Over and out!

Kommentarer
Postat av: e

http://feedtv.org , men då måste du bli medlem först och ha nedladdningsprogram ^^

2008-01-11 @ 19:32:32
Postat av: Anonym

O, tack så mycket :P Det ska jag fixa! ^^

2008-01-12 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0