Men?

Jag är så otroligt trött på det här jävla skit vädret som råder i Torsby just nu... Gaaaah, det är inte ens slut på januari och gräsmattorna syns på flera ställen jätte tydligt. All snö har förvandlats till is så det är livsfarligt att ens traska omkring ute just nu för min del, och allt slask, det är så klart ännu mer slask. Dö jävla skit vinter.

I dag har jag varit aktiv, gjorde klart Latin uppgiften, spanskan och valde ut författare i svenskan och började med engelsk projektet. Hemma har jag städat mitt rum (äntligen) och dammsugit åt mamma i köket. :)
Nu ska jag snart packa, sen ska jag ta mina ost popcorn och lägga mig i sängen/soffan och kolla nått bra på tv eller dvd. Måste slappna av nu, rätt mycket som hänger på mina axlar. Inte så rockigt att få spännings huvudvärk mitt uppe i den dagliga dova huvudvärken som jag fått mer än nog av.

Fick ett brev med posten i går, från sjukhuset jag skulle dit för "utprovning av strumpa klass 2"?
Hmm.. funderade på om det var en ny stödstrumpa, mamma ringde i dag och jag behövde inte komma. De visste tydligen inte att läkaren som av mig den sa att jag bara behövde den en vecka. Farligt då? Det kunde inte tanten svara på, det var så olika för alla. Ännu en anledning att hata Sjukhuset här! De har ingen koll på någonting, och egentligen utsätter de mig för en risk när de inte vet om det är farligt att vara utan stödstrumpa!?
Fy fan vad trött jag blir.

Nej, nu ska jag stoppa huvudet i garderoben och packa väskan full med skit.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0