I huvudet på mig

I morgon åker jag till Karlstad för att träffa Älsklingen igen! <3 Hoppas även på en fika med Louise som jag inte sett på väääldigt länge! På lördag ska brudsen (S, E & T) och jag shoppa loss, vilket jag ska göra. Vill fortfarande ha snygga Baggie jeans (stavas?) sånna med häng på men hittar fan inga tjej modeller så ska försöka få tag på killbyxor. Vill ha en ny tunika, skor och massa annat... längtar verkligen tills jag får strosa runt i butikerna. (:
Ska även slinga mig ikväll igen, funderar på samma färg men kanske ljusare så det blir lite kontraster och annorlunda? Hmm.. vi får se.

Efter en timme i badhuset med simmning och bastning idag så känner jag mig rätt slö. Var ett tag sen jag simmade sist, 2 veckor efter att jag tog av gipset tror jag närmare bestämt. Det var skönt ändå, kommer nog ha lite träningsvärk i morgon i mina spagetti armar, men det är det värt!

En extra hälsning till Sandra också som äntligen fått ordning på ryggen, är så glad för din skull. <3
Och tack vare att min bästste kompis är givmild så har hon delat med sig av sina övningar så jag också kan få den där efterlängtade smärtfria och 'du-kan-träna' allt ryggen! :)


Dåligt med kommentarer nu! Kom igen, tipsa bloggar då! Gärna din egen! :)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0