Hemma igen

Well, sitter framför min laptop i mitt överdrivet stökiga rum. Väskan står halv full på sängen, orkade inte packa upp allt på en gång så jag har lite att göra sen. Idag har det ialla fall varit ett toppen väder, riktigt vintrigt och perfekt fast det var inte så mycket snö i Karlstad som det var här hemma.

Har tillbringat dagen på universitetet och suttit med Tom och resten av klassen, stört sköna typer!
Sen innan jag skulle med tåget hem så åkte vi till MAX för att äta mat där. (Notera att det var första gången i våra liv vi var där. :P) Beställde något som innehöll ordet original och det smakade väl okej, mer än så kan jag inte yttra mig om. Pommesen var däremot godast av BK och Mc, fast jag föredrar fortfarande chicken club meal på BK. :P

Efter vi ätit insåg vi att det var länge tills tåget skulle gå så vi åkte ut till Bergvik och kollade utbudet, jag fick en rouge borste och ett vinter pann-band (tjockt)  och Tom ett spel till sitt nya Xbox 360. När klockan sen blev res-dax så åkte vi tillbaka in till stan där vi sa Hej då, riktigt jobbigt! Men på torsdag ses vi igen då vi ska till Sälen och härja. :)

Elin var med tåget också, skulle hem på praktik i tre veckor! Riktigt härligt att se henne igen.

Nej, vi säger så. Ska packa ur väskan, packa skolväskan och sen duscha!
Hejk!

Kommentarer
Postat av: saba

Vad kul att du hittade till mig :-) Aa, bilderna är på mig. Tack!

2008-01-14 @ 16:27:05
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0