Hej mitt vinterland

I går snöade det i stort sett hela dagen, på kvällen också. I morse var det mer snö än det varit på länge!
Och på köpet så snöar det fortfarande. :P
Efter en lång helg i Norge så åker vi hemmåt idag, eller till hemlandet ialla fall.  I morgon ska jag in till stan igen och kolla utbudet på mellandagsrean, hoppas verkligen att jag får tag på något fint och användbart givetvis.

Just sett Forest Gump, den filmen är riktigt bra och sorglig. En av de bästa filmerna faktiskt, den är så fin och har många bra budskap. Kanske blir en film i kväll i Karlstad, Pirates of the carrabien, jag är säkert den enda som inte sett sista filmen av den serien och Harry Potter 5. Har läst ut Harry Potter och dödsrelikerna (sista boken) och den var nog den bästa tror jag, riktigt bra böcker synd att det inte finns efterföljare. (eller?)

Kan rekommendera den boken!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj! Har du redan läst ut den! :O Jag har bara läst femtio sidor knappt.. Fast sidorna lär väl rulla på när Robert åker hem och jag sitter själv här hemma med boken ;)
Men nu håller du tyst om slutet :p
Hare gött :)

2008-01-06 @ 18:14:25
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Sofia

hehe Läste den på engelska i somras. Färdig med den dagen efter att den kom ut! :P Och jag kan bara hålla med, den var verkligen toppen, lätt bäst! Men tyvärr blir det nog inga fler.. sorg!

2008-01-07 @ 15:05:30
URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0