Disträ

Jag raderade de två senaste inläggen, de var för osammanhängande och riktigt jobbiga att läsa, jag var väl 'disträ' just när jag skrev dom. ^^

I fredags bar det av till Karlstad igen, men åkte inte förrän med 2 tåget så passade på att gå upp till farmor en sväng. Pratade massor om när pappa var ung, pappas bror som dog och de satt 40, nästan 50 mil ifrån han o massa annat som faktiskt var riktigt intressant eftersom pappa själv inte berättar så mycket om sig själv.
Satte mig på tåget till Karlstad där Tom hämtade upp mig och vi åkte till Bergvik för att äta och kolla i affärer (snabbt). Fick mig en gul,vit randig piké vilket var välbehövligt och en t-shirt. Letade efter Baggie (stavas?) jeans, men hittade så klart inga på rea. :'(

Åkte sen till Norge, gjorde inget särskilt la oss tidigt och på Lördag skulle vi till svärfar för att säga Hej då innan han börjar sitt nya resjobb, hemma en månad och jobba en månad, utomlands. Där fick vi hemgjord pizza. (skräll! Brukar äta pizza när vi är i Norge, men Hemgjord är sällan!)

Och idag var det bestämt att vi skulle på utflykt med lite av hans släkt på mammans sida, eller ja, alla på den sidan. Uppe på fortet där Tyskarna var under 2:a VK skulle det grillas. Vädret var strålande, klarblå himel och solen sken så det var riktigt uppfriskande! :)
Fick dock gå lite tidigare än de andra eftersom vi skulle hem och fira lillebror som fyller 15 på tisdag men eftersom inte pappa är hemma då så firade vi idag istället. Han fick väl lite av varje men mest pengar, av mig och Tom fick han en t-shirt som han såg mindre glad över. Kul. Han hade hoppats på chips och cola men det får han på tisdag, då blev t-shirten genast snyggare.

Nu ska jag bara packa upp allt, packa i idrottskläder och sen ska jag nog softa och lägga mig sen MED älsklingen som sover över i natt! <3

Pimpla på tisdag OCH förhoppningsvis Pilates, vilket jag längtar efter bajs mycket!

Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0