Die Hard 4

Har just kollat på Die hard 4, menade att se Pirates of the carrabien 3 men den var för stor för att bränna ut på den skiva vi hade...Aja, får väl hyra den när den kommer ut helt enkelt. Till filmen åt vi nacho chips med ost och salsa sås som vi hade i ugnen i sväng så osten smälte och chipsen blev mjuka och varma, Muuuuums! Även lite dipp på det också, det var precis lika gott som riktiga chips. :D

Var in till stan idag igen för att kolla utbudet, fick mig en fleece jacka från Bik Bok, bara för att den var så varm och sköööön. :D På Gina blev jag ett bra tag, hittade massor snygga klänningar i satin tyger som skulle vara helt perfekta på fester, men var rädd att det liksom skulle bli lite väl glammigt. Hittade sedan en svart satin klänning med smala axelband och ett guld band med rosett i midjan (under bysten), den var verkligen riktigt festig, neutral men samtidigt så himla fest-snygg. Som vanligt så orkade jag inte bestämma mig...så jag åker säkert ner i morgon och köper den. ^^

Annars har jag inte gjort något, eller jo, var med Tom och tittade på en bil. Han köpte en, en röd liten Toyota corrola som han ska köra i en sväng tills han hittar en bättre. Skönt att han har bil iaf, har varit riktigt jobbigt att frakta stora väskan på stadsbussen och en miljon folk. :P

Ska göra mig redo för sängen nu.. ganska så trött!

God natt! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, festkläder :) Så härligt :) Vi måste verkligen bestämma en helg och ses i gänget, för jag sitter bara och rötar på helgerna :( Så skjuter jag fram allt skolarbete så mkt det bara går, så nu tex. gör jag engelska recension :S halv tolv, smart.

Men det var ju bra att Tom skaffat bil, nu har du väl fått lite provsmak på hur jag fläker runt med mina väskor på tåg och bussar jämt :p 0ch med tanke på Robert, han har jag knappt hört någonting ifrån sedan i Onsdags.. :/
ja, de var väl det jag skulle säga :p
hejsvejs

2008-01-12 @ 23:29:47
URL: http://korni.blogg.se
Postat av: Ronja

Ja, jag har planerat första helgen i februari, ledig då? Då kan vi ses, alla. :D Blev ingen klänning... kände mig för glammig. ;( Inte sen onsdags? :S Bilen eller?

2008-01-13 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0