YES!

YES! 18 poäng på Matteprovet, 12 var G gränsen och 20 var VG så jag kan inte vara annat än nöjd! Förra provet gick ju skit så det här var verkligen ett bevis på att jag kanske inte är så hjärndöd när det gäller matte trots allt?
Även om det bara var ett G så var jag ju faktiskt närmare VG gränsen än G gränsen! Wiho, det var verkligen ett Hallelujah moment. (:

Taco i kväll, film/melodifestival med Jonas & Bea! Nice, nice, nice. :)

Sandra och jag bestämde oss att göra klart Latin-bajs-häftet i går efter skolan, vi är klara.
Så nu är det klart, bara proven kvar på BÅDA kapitlerna. Kul liv vi har, kul liv med Latin.. Woow, vad jag är positiv till Latin alltså!

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0