Weekend

Helgens uppdatering:

Fredag: Carlsson och jag bestämde oss för att kolla läget på prostgårdsladugården, Emmelie var snäll och körde oss lite. Ladugården såg ut att inte alls ha kul så vi skippade allt, dessutom blev partyhumöret till skala ett då 'du' betedde dig riktigt konstigt mot mig. Blev faktiskt riktigt besviken... 
Åkte hur som helst hem vid elva.

Lördag: Gå upp 6.00 eftersom sandra och Robert skulle hämta mig inför Rallyt. Tio i sju bar det i väg och tog plats på Colins Crest! Till en början var det nästan inga där, men det blev snabbt fyllt kan jag lova! Galna Italienare, Norskar och tyskar osv. snöbollskrig, dyng fulla idioter som sprang över våra saker och skulle ta våra grejer... När Tom jag och resten av hans gäng åkte hemmåt så var vi alla lite besvikna över att hoppet inte var mer än så. Vi hade väl förväntat oss lite med action, men men det var trevligt!
Bjudna på kalas till Grannarna Erik och Anna, där var det fullt ös! (: Hemma strax innan tolv för att stört dö i sängen med sötnos! (Karlstad blev det inte eftersom vi alla ville festa hos E & A)

Söndag: Vaknade upp, trött. Hämtade upp resten av 'the gang' som blivit kvar under natten hos grannarna. Åkte till Karlstad,åt på Bergvik och nu är vi hemma. Har slappat som fan i sängen med lite olika avsnitt av olika tv-program. Sköööönt, så nu ska jag slita lite med matten (som faktiskt går riktigt bra) och plugga lite till sedan en varm dusch och tillsist: EN ANNAN DEL AV KÖPING!

Så nu blire matte som sagt var.. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0