Vårsol

När jag vaknade i morse så blev jag bländad av solen, hur underbart är det inte när man kollar ut och himlen är klarblå och solen lyser? Det är hur skönt som helst.
Jag ska packa ihop lite grejor, sen ska jag gå ut i det fina vädret och sen ta bussen ner till stan för att kolla om de har några fina grejor. :) Får se om jag köper skorna jag så länge har suktat efter...
Hoppas även att Carlings har skinnjackor i min storlek, fick ju tag på en jacka vid systrarna men skinnet såg väldigt slitet ut,  jag nästan nött  och det var ingen glans i det alls så som jag vill ha det. Buhuh. "/

Åker till Norge idag, och det blir visst kalas i kväll! Skoj, eftersom det var ett tag sen man var ute.

Tills vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0