Tack vare...

Idag skulle vi till Blue moon bar och äta gratis taco buffé hade vi bestämt oss för. Väl där så ska dom ha legg.. BAJS! När det var min tur så löd ungefär konversationen så här:

- Jag glömde mitt legg hemma, men jag går i samma klass som hon här. (pekade på Bea som var bakom mig.)
-Jaha.. och då tycker du att vi ska göra vad?
- Men om det är för drickandets skull så behöver du inte vara orolig, jag äter waran som är en medecin man inte får dricka med. (visade mitt Jag behandlas av waran... halsband)
-Men det där kan du ju ha lånat av vem som helst! (svarar gubben spydigt)
-Men är du dum eller? Det fattar du väl att jag inte kan, händer det en olycka så blir ju allt fel om jag inte äter waran..(jag är lika spydig tillbaka.)
-Men vafan, man kan ju låna vad som helst av varandra, pass, ID, körkort vafan som helst!
-Om jag visar dig min medicin då? Är det okej då? Det står till och med att man inte får dricka alkohol.
-Okej, få se då!
(Tar upp burken men smart som jag är så täckte jag över den där lappen där mitt namn och födelsenummer är)
-Okej, jag tror dig. Du kan gå in! Glöm inte legget nästa gång bara!
-Nej då.

Kan bara säga att jag är min medecin evigt tacksam! Var en toppen kväll där inne, halv god mat, topp sälskap och härlig show musik!  :)
Ska sova nu för i morgon ska jag shoppa loss ordentligt med brudarna!

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow.... i'm impressed.... :P välkommen till Månen.

2008-02-02 @ 10:09:53
URL: http://michaelasreality.blogg.se
Postat av: Sofia

WOOOW? Shiit, har en liknande historia från Berlin.. men den slutade inte lika lyckligt...:P Och inga mediciner inblandade, desävärre alkohol..! jaja du får höra den nån annan gång..:D

2008-02-02 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0