Stay away

I går blev det ett ledsamt inlägg, kanske för att vi just hade bråkat om världen viktigaste grej, förtroende.
Det löste sig tillslut, men det är verkligen jobbigt när vi verkligen inte tycker och tänker lika! Är det verkligen så stora skillnader på oss tjejer och killar? Jag börjar nästan undra...

Det enda man kan göra är att mötas på halva vägen, med två helt motstridiga 'så vill jag ha det' så får man helt enkelt backa tillbaka ett steg för att det ens ska fungera och ibland är det han som får backa.
Livet är bra krångligt i bland, men förhoppningsvis orkar man förstå sig på det någon gång.
_________________________________________________

Nu är det inte länge kvar tills lovet! Ska bli lovely, fast jag kommer nog sitta med näsan rätt mycket i matteboken...Sad but true. Har även fått svar på mitt mail jag skickade till mitt eventuella sommarjobb, fick inget vettigt svar som jag bad om. Suck... Kan inte Torsby ha roligare saker att välja på än ett 'Finnkultur centrum'?
Men, pengar är pengar. Sen hoppas jag att jag får in lite till under hösten för min påkörda fot, alla pengar är välkomna eftersom bilen måste tankas. ;]

Påtal om fot, så fick jag göra en intervall träning uppför en backe i morse för att busschauffören inte tyckte vägen var nog grusad, det tyckte min fot om kan jag berätta, eller inte. Att nästa periods schema blev sug dåligt gjorde inte saken lättare, som det ser ut nu så har vi inte ens LUNCH på tisdagar, går från 8.15 till 16.00. Jag känner mig allt annat än glad.

Nej, nu ska jag bläddra igenom filosofi boken, den är riktigt intressant. (OBS! jag är på skämtumör idag, boken är piss tråkig och obegriplig!) Hoppas bara att kursen blir roligare nu, håller nog med Sandra, det blir roligare med etik!


Tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Micha

Nej det finns ingen skillnad mellan tjejer och killar, det är bara det att vi blir ilurade det sedan födseln, it's all about the culture. Det gäller att bryta sig ur det där och inse att alla 6,5 miljarder människor på den här jorden är likadana.

2008-02-21 @ 21:48:55
URL: http://michaelasreality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0